30.11.2021 16:41
Перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку
Відповідно до ст.ст. 40, 42 Житлового кодексу Української РСР, п. 25 та 25-1 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм приміщень в Українській РСР, затверджених Постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 року № 470, передбачена щорічна перереєстрація документів громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Костянтинівської сільської ради з метою підтвердження їх права на поліпшення житлових умов.
До облікових даних, які насамперед необхідно щороку оновлювати, відносяться:
- довідка з реєстрації місця проживання та склад сім'ї;
- довідка з місця роботи;
- копії документів, що призвели до змін у складі сім'ї (якщо таке відбулося);
- копії пільгових документів (за наявності);
- копія документа, що підтверджує набуття право власності на об'єкт нерухомого майна (квартира/будинок), якщо таке право виникло і було зареєстровано та копія технічного паспорта на цей об'єкт.
З метою реалізації вимог закону пропонуємо зазначеній категорії громадян у період до 30 грудня 2021 року надати до Костянтинівської сільської ради власноруч заповнену заяву та інші документи, згідно додатку.
Наслідком нездійснення вимог щодо своєчасної щорічної перереєстрації є зняття громадянина з квартирного обліку.
Поділитись
Дізнайтеся також
Усі новини