06.09.2022 11:23
Екстериторіальний принцип обслуговування громадян
Заяви про призначення, перерахунок, поновлення пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший; заява про припинення перерахування пенсії на поточний рахунок пенсіонера в банку та отримання пенсії за місцем фактичного проживання, продовження виплати пенсії за довіреністю, виплату частин пенсії на непрацездатних членів сім'ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні, виплату пенсії за шість місяців наперед у зв'язку з виїздом на постійне місце проживання за кордон, переведення виплати пенсії за новим місцем проживання; заява про працевлаштування (звільнення), початок (припинення) діяльності, пов'язаної з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування; заява про виплату недоотриманої пенсії у зв'язку зі смертю пенсіонера подається заявником до територіального органу Пенсійного фонду України (далі - орган, що призначає пенсію) разом з необхідними документами особа може подати до будь-якого сервісного центру обраного головного управління Пенсійного фонду України незалежно від місця проживання особи/перебування на обліку як пенсіонера.
Заяви про призначення, перерахунок пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший, припинення перерахування пенсії на поточний рахунок пенсіонера в банку та отримання пенсії за місцем фактичного проживання, виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім'ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні, переведення виплати пенсії за новим місцем проживання, працевлаштування (звільнення), початок (припинення) діяльності, пов'язаної з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, виплату недоотриманої пенсії у зв'язку зі смертю пенсіонера разом зі сканованими копіями документів, які відповідають оригіналам документів та придатні для сприйняття їх змісту (мають містити чітке зображення повного складу тексту документа та його реквізитів) можуть подаватись заявниками в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua).
Крім того, особа на власний розсуд може обрати сервісний центр, де бажає отримати від фахівців Фонду консультацію, необхідні довідки, документи, або ж зробити це через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Запроваджений в органах Пенсійного фонду України екстериторіальний принцип обслуговування громадян виправдав себе у період воєнного стану, коли мільйони громадян змушені залишити свої домівки з метою пошуку місця тимчасового проживання, безпечного для життя та здоров’я.