05.10.2022 09:38
Надано право подавати заяви на виплату пенсій через очільників громад
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.09.2022 № 1042 “Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від
26 лютого 2022 р. № 162” внесено зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 26.02.2022 № 162 “Про особливості виплати та доставки пенсій, грошових допомог на період введення воєнного стану”, яка регулює питання виплати та доставки пенсій, грошових допомог на період введення воєнного стану.
Відтепер, мешканці територіальних громад, розташованих у районі проведення військових (бойових) дій або які перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) та деокупованих населених пунктах, мають можливість протягом трьох місяців після деокупації подавати заяви про виплату пенсії або грошової допомоги до органу Пенсійного фонду України через сільського, селищного, міського голову, старосту, начальника військової адміністрації населеного пункту (населених пунктів).
Форми заяв про виплату пенсії або грошової допомоги, передбачено Порядком виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від
30 серпня 1999 р. № 1596, або Порядком виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України організаціями, що здійснюють їх виплату і доставку, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1279 “Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги”.
Крім реквізитів, визначених в формах заяв в обов’язковому порядку зазначається:
- дата та місце подання заяви;
- посада та власне ім’я та прізвище уповноваженої посадової особи, яка прийняла заяву, без додавання копій документів, що засвідчують особу.
Це стосується заяв на виплату пенсій як через банківські установи, так і через АТ “Укрпошта”.